środa, 30 stycznia 2013

Dairy Fun : Body Balm COCONUT

Witam wszystkich!

Przepraszam za tak długą nieobecność, ale sesja, troche grypy zrobiło swoje:)


Chciałam przede wszystkim podziękować Justine za zorganizowanie rozdania [www.zpazurkiem.blogspot.com] 

w którym miałam przyjemność wygrać jedną z nagród:)

Otrzymałam cudny lakier z Simple Beauty, mascarę z brokatem (jest świetna!), cienie do powiek z WIBO i lakier z Golden Rose z brokatem:) Dziękuje bardzo!

Recenzja produktów od Justine w najbliższym czasie;)

A dzisiaj chciałam Wam przedstawić balsam do ciała Dairy Fun :)
Akurat o zapachu kokosu :) Nie wiem jaka jest jego cena (ale podejrzewam, że około 15zł, coś mi ostatnio mignęło w sklepie;) ) bo dostałam w prezencie, ale jest świetny!
Może nie nawilża tak super ekstra jak obiecuje producent, ale ma świetne opakowanie i ślicznie pachnie:)

Skład:

Producent obiecuje nawilżenie i odżywienie skóry :) Cóż.. Odżywienia nie zauważyłam, ale nawilżenie to i owszem! :) I ten cudny zapach:)


Jest dość gęsty, ale jest bardzo wydajny :) Używam od świąt codziennie (no, niby nie długo;) ) ale ubyło naprawdę niewiele;)


Ogólnie polecam:) Może są i inne zapachy, nie wiem, nie rozglądałam się:) Ale chętnie zakupię następny, jak ten się skończy:)

Oj, chociaż zanim się skończy pewnie będę miała jeszcze kilka innych ;)... 

Pozdrawiam!




4 komentarze:

  1. Cieszę się, że jesteś zadowolona :) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, a lakier to chyba był z Simple Beauty ;) Teraz doczytałam :P

      Usuń
    2. Faktycznie, pomyliłam się:)

      Ale dzięki Tobie zachwyciłam się kosmetykami Wibo ;) Bo ich nigdy nie kupowałam :)

      Usuń
  2. Ostatnio się nad nim zastanawiałam ale ostatecznie nie kupiłam. Ale jednak może się skusze następnym razem.

    pozdrawiam

    Ps.
    Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń