piątek, 21 grudnia 2012

Cracle: Golden Rose Graffiti i Virtual

Hej :) Długo mnie nie było:) 

Dzisiaj chcę pokazać wam dwa lakiery - cracle.
Nie przepadam zbytnio za nimi, bo ciężko się nimi 'operuje' ;) a efekt średnio mi się podoba... Ale koleżanka kupiła sobie i pożyczyła mi do testowania ;)

Pierwszy : Golden Rose Graffiti nail art.


Ładna elegancka buteleczka :) Podoba mi się. Jednak już przy nakładaniu i otarciu pędzelka o butelkę, zasychał tworząc brzydką, gęstą papkę na szyjce butelki... Blee...

Jednak na paznokciach...

efekt mi się podobał:)
Na wskazującym palcu jest grubsza warstwa pękającego lakieru, widać od razu że pękł na większe kawałki.
Na serdecznym - cieniutka warstwa i ten efekt spękania najbardziej mi się podoba ;) 

Trzymał się na żelu 8 dni bez odprysku, a na naturalnych spokojnie do 4-5 by wytrzymał. Pękające mają ogólnie dobrą trwałość :) 

Cena ok. 11zł (ale nie wiem ile ml :( )

Drugi: Virtual Magic nails


Bardzo ładny kolor (nr. 406) 




Kolor? Trudny do określenia, ale ładny mocno napigmentowany i brokatowy błękit. 


Kolor podkładowy koleżanki niezbyt ładnie pasujący do tego lakieru, ale też testowała;) 
Nosiła także 8dni na żelu :) 

Bardzo ładnie wygląda - nie ciągnie się tak jak Golden Rose. 
Cena troszkę wyższa jak Golden Rose, bo kosztował 16zł. 

Ale uważam że wybierając z tych dwóch - wybrała bym Virtual. 
Jest rzadszy od Golden Rose, lepiej się go nakłada, troche wolniej tworzą się pęknięcia i nie są aż tak widoczne jak w GR, ale chyba dlatego, że inny kolorek :)

W każdym bądz razie, polecam Virtual :) 

A Wy? Miałyście już pękający lakier z Virtuala czy Golden Rose?:)





2 komentarze:

  1. Ja kiedys mialam chyba z Virtuala ale oddalam bratowej bo nie przypadł mi do gustu niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że piszę tu, ale nie odezwałaś się do mnie w sprawie wygranego rozdania. Co prawda powinnam wybrać już kolejną osobę, ale zaczekam jeszcze do 12.00;) Może się zgłosisz:) W przeciwnym razie niestety rozlosuję nagrody ponownie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń