poniedziałek, 10 grudnia 2012

Pierwszy post :)

Witam wszystkich serdecznie na moim blogu :)

Jestem 20-letnią studentką ekonomii :)
Jak wiadomo, student ma ograniczony budżet, toteż dlatego chciała bym pokazać, że można dbać o siebie kupując niekoniecznie najdroższe produkty z górnej półki :) 
Z resztą jak powszechnie wiadomo, nie wszystko to co najdroższe, jest najlepsze :)

Jestem lakieroholiczką :) W jakimkolwiek sklepie bym się nie pojawiła, zawsze wyjdę chociaż z jednym, nowym nabytkiem ;) 
Oprócz tego zajmuję się hobbystycznie stylizacją paznokci :) Wszelkie zdjęcia lakierów prezentowane będą na moich naturalnych paznokciach pokrytych żelem, bo niestety pomimo używania odżywek strasznie się łamią. Mam nadzieję, że nie będzie wam to bardzo przeszkadzało :)

Oprócz paznokci, staram się dbać o włosy, na tyle, na ile pozwala mi mój budżet ( :) ). Aktualnie są do łopatek :) A były ścięte na boba z wygolonym tyłem ;) Więc sporo już odrosły :) 

Mam dość duże problemy z cerą... Pełno zaskórników i trądzik, który choć już i tak jest słabszy, to i tak mi przeszkadza. Miałam już kilkadziesiąt różnych podkładów, fluidów i innych "cudów na kiju"... Nadal szukam tego naj :)

Mam nadzieję, że z chęcią będziecie czytać tego bloga:)

Pozdrawiam Was serdecznie!


fifaraffka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz